zondag 2 februari 2014

Florida 2015 het begin

Gosh, wat klinkt het nog verweg, en pff wat duurt het nog lang!
Maar voorpret hebben is ook leuk!
Vorig jaar na onze vakantie werd er unaniem gestemd om weer terug te gaan naar Florida, want we hadden het onwijs naar ons zin gehad.
Helaas door allerlei omstandigheden kunnen we dit jaar niet naar Florida. Dat is ontzettend balen en jammer, want het leek ons weer zo leuk om te gaan. Maar als we dit jaar niet kunnen dan word het toch zeker wel volgend jaar!
Dus zo gezegd zo gedaan.. Maar wanneer dan in 2015? Mijn oom en tante zitten vast aan de schoolvakanties, en mijn zusje ook. Balen, want ik niet! Maar alleen is ook maar zo alleen, dus het word een schoolvakantie maar welke? We willen in ieder geval goed weer en langer als dat we in 2013 zijn geweest. Hmm dan blijft alleen de zomervakantie over. Mijn zusje doet als alles zo goed gaat examen vwo in 2015 en daarna willen we eigenlijk gelijk gaan. Zodat we voor alle vakantie drukte schiphol achter ons kunnen laten.In 2010 heb ik de 4th of july meegemaakt in New York en dat lijkt me ook leuk om dit nu in Florida mee te maken. Maar de vakantie in midden Nederland begint later, dus het zal niet gaan lukken.

Accommodatie: We willen graag weer een villa met zwembad. Vorig jaar zaten we op Southern Dunes. Daar willen we graag naar terug, maar we kijken ook op andere plaatsen.

Vervoer: voor deze vakantie zitten we te kijken om 2 auto's te huren. Helaas word ik pas eind juli 25. Dus voor mij een dikke toeslag, en anders gewoon aan elkaar aanpassen en met zijn alle in een auto! En tips zijn altijd welkom!

Vliegtickets: Die kunnen we pas 330 dagen voor vertrek boeken, dus alle tijd nog!

Word vervolgd....


2 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat jullie weer gaan! Wel nog lang wachten, maar.... ook dubbel zo lang voorpret ;-) Verstandig om 2 auto's te nemen, ben je niet zo afhankelijk van elkaar, alleen jammer van die toeslag inderdaad... Nou, ik heb me aangemeld om te volgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Cindy, het duurt nog even. Maar ach lekker rustig alles bekijken en inlezen en gewoon genieten van de mensen die er nu zitten en al geweest zijn! Welkom terug in Holland Cindy! Aftellen naar een volgend Florida avontuur voor jou? haha

    BeantwoordenVerwijderen