maandag 23 februari 2015

Probleem opgelost?

Vandaag een mailtje gekregen van usafunvacations, klm is traag en er word aan gewerkt.


Dus ik dacht, oke fijn dat gaat weer even duren. Maar ik kijk net, blij verrast! Alle vluchten zijn positief aangepast! Dus hopelijk krijgen we niet teveel wijzigingen meer en blijft het zo!
Nu vliegen we:

maandag 13 juli om 08.45 van Amsterdam naar Atlanta daar komen we om 12.15 aan.
We hebben 1uur en 40 min om over te stappen.
We vertrekken vanuit Atlanta om 13.55 en komen aan in Orlando om 15.22, Ik zeg niets meer aan doen! Dat is 9uur eerder dan de eerste planning!

Maar ik juich nog niet te vroeg aangezien er nog genoeg tijd is om weer wijzigingen aan te brengen, en alle vluchten nog in mijn flying blue account staan.

Maar ik heb goede hoop dat het niet teveel meer veranderd, vind het toch vervelend als ze aan je vluchten en vluchttijden knoeien. Je hebt je er toch op voorbereid en op ingesteld..

Nu weer rustig afwachten, en wachten tot we mogen gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten