zondag 22 februari 2015

Vluchtwijziging alweer!

Zo even een tussentijds berichtje, omdat we niet veel willen vastleggen voor onze vakantie gebeurd er op dit moment niet veel qua reserveringen of boekingen. Wel wil ik binnenkort gaan bekijken welke datum we naar Discovery Cove gaan. Ben bang dat ik anders naast het welbekende potje ga plassen als ik niet op tijd ben. Verder bekijk ik veel blogs van andere forummers voor tips en die schrijf ik dan ook op.

Verder is alles geregeld en is het wachten tot het 13 juli word. Nog 141 dagen!!

Afgelopen maandag kreeg ik weer een mail binnen met vluchtwijziging bij de KLM, echt de zoveelste is dit al. Geeft verder niets, want elke keer was het maar 1 min eerder qua landing of 1 min later. Echter log ik net in bij mijn flying blue account zie ik dat er een vlucht is geannuleerd en omgeboekt, oke geen probleem dacht ik.

Onze oorspronkelijke route en tijden waren:

Vertrek om 17.00 Amsterdam - aankomst Atlanta 20.15
Overstaptijd van 2uur en40 minuten geloof ik

Vertrek Atlanta om 22.20 -  aankomst Orlando 0.22

Nu hebben ze de vlucht Atlanta - Orlando omgeboekt naar eerder, namelijk naar 18.55 ipv 22.20. Opzich heel fijn! Dat houd dan in dat we om 20.30 zouden landen in Orlando ipv 0.22 de volgende dag..
Maar ons vliegtuig komt pas om 20.15 aan in Atlanta.. Dus hoe hard ik ook zal lopen als we het vliegtuig uit zijn, ik ga het nooit redden om om 18.55 in dat andere vliegtuig te zitten. Nu gaan er nog 3 vluchten die dag rechtstreeks met de KLM naar Atlanta die dag, dus ik wil vragen of ze ons op de vlucht van 13.25 kunnen zetten, dan redden we de aansluiting in Atlanta wel! (en zijn wij lekker eerder in Florida!)

Maar omdat we niet direct bij de KLM hebben geboekt moet ik eerst contact met mijn reisagent hebben... Dus dat gaat morgen denk ik pas gebeuren, heb wel gelijk een mail gestuurd maar helaas nog geen reactie.

Word vervolgd....


7 opmerkingen:

  1. Zucht......die veranderingen man ik me nog goed voor de geest halen van Air France.....Daar word je zo moe van. Maar goed het is opgelost en nu zijn jullie ook wat eerder in Miami, super toch :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heb sinds de boeking in september denk ik al 9 vluchtwijzigingen gekregen. En maakt mij verder ook niet echt uit.Behalve dat we de terugvlucht echt hebben gekozen voor een nachtvlucht waardoor we echt nog een volle dag hebben. Dus ik hoop niet dat ze daar nog aan gaan zitten.
      Maar Saskia, we gaan niet naar Miami we vliegen op Orlando! En hoop dat het snel is opgelost, had het een beetje krom getypt zag ik net dus ik heb het even aangepast, volgens mij nu iets duidelijker...

      Verwijderen
  2. Ja, je kunt daar zo moe van worden, al die schemawijzigingen...
    Ze snappen toch zelf ook wel dat je die overstap dan nooit gaat halen.
    Maar als het op deze manier opgelost kan worden, zijn jullie wel mooi 3 uur eerder in Florida, ook niet verkeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop het echt Anita, maar ik snap ook niet hoe ze zoon omboeking kunnen doen.. zie zien dan toch ook dat wij nog verder moeten denk ik dan... Maar ik hoop dat we op een eerdere vlucht uit Nederland kunnen vertrekken en dan zijn we zelfs 4 uur eerder in Orlando;-) fingers crossed!

      Verwijderen
  3. Wat een gedoe, het zal vast wel opgelost worden, maar het is wel weer heel vervelend. Weer bellen, mailen enz. Het lijkt wel of iedereen constant andere vliegtijden door krijgt .....
    Wij hebben ook een schemawijziging gekregen, waarbij we 1,5 uur hebben om over te stappen op Heathrow. Gaan we natuurlijk ook niet halen.. maar het is niet zo extreem als bij jullie. Succes, ben benieuwd naar de oplossing.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend vervelend, er komt vast een goede oplossing voor maar het kost zoveel tijd! Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zal uiteindelijk wel goed komen, maar geeft weer zo'n rompslomp... En 141 dagen, die zijn zo om :-)

    BeantwoordenVerwijderen