zondag 2 augustus 2015

Dag 20, weer regen

Gister avond de slaap niet kunnen vatten. Tot 01.30 wakker geweest en na een korte nacht om 07.30 weer wakker. Er scheen geen zon door de luxaflex.. En bij openen van de luxaflex was het bewolkt. Lekker een kopje thee gezet en buiten aan het pooldeck gaan zitten. De temperatuur was wel oke maar had het in mijn korte broek en shirt fris. Heb een tijdje zitten kleuren en rond half negen was de rest ook wakker. Gezellig zitten kletsen en ontbeten beetje restjes opmaken. Vervolgens begonnen met wat inpakken. Overal liggen spullen en je verzameld al gauw veel in die drie weken!  Ik ben blij dat ik op de heenweg bijna niets bij had in mijn handbagage en ruimbagage want heb alle ruimte hard zat nodig! Julia kwam zelfs al dat haar koffer 24 kilo woog. Dus even wat reorganisatie en ze zit onder de 20 kilo haha. Ik zit ook rond den 20 kilo maar op de airport is het altijd meer! En er moeten nog restjes in. Na het wassen en opruimen zijn we naar de super target gereden aan de 192 want het regende enorm dus daar nog even vertier gezocht altijd leuk! Nog een ijsje bij twistee treat op en weer richting  huis gereden. Lekker een douche genomen en ik had inmiddels mijn spijkerbroek en trui aangedaan want vond het niets warm vandaag! 
Na de douche zijn we naar Longhorn gereden en hebben we heerlijk gegeten! Ik baal wel van het weer dat we het niet mooi hebben kunnen afsluiten, en de berichten voor morgen zijn ook niet al te best. Fingers crossed! 

Morgen vliegen we om 19.40 lokale tijd naar Atlanta en hebben we 50 min om over te stappen en vliegen we om 22.20 richting Amsterdam. Waar we als alles nu wel goed gaat dinsdag 4 aug om 12.45 zullen landen..


5 opmerkingen:

  1. In verband met onze eigen terugreis en slecht internet laatste dagen nu helemaal bijgelezen, het was ondanks het weer van de laatste dagen een geweldige vakantie, een hele goede terugreis gewenst en bedankt voor het bloggen en meelezen op ons blog, groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja wat een weer he!!
    En jullie zijn de koffers alweer aan het pakken.
    Wat vliegt de tijd hier he.
    Maar jullie hebben het wel heerlijk gehad.
    Geniet nog van de laatste dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer van het weer maar nog wel even lekker kunnen shoppen. Vind er in Nederlands niks aan om te shoppen maar daar!!! Kan ik elke dag wel even ergens kijken haha. Ik wens jullie alvast een veilige terug reis en ik heb genoten van je verhalen en nog wat leuke ideetjes op gedaan voor onze volgende reis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is er toch aan de hand de laatste tijd met het weer. Hopelijk ondervinden jullie geen hinder met de terugreis. Goede en veilige vlucht naar huis en jullie kunnen terugkijken op een fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer van het weer toch.... goede vlucht naar huis! Hopelijk nog een paar uurtjes zon vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen