zondag 31 juli 2016

Nawoord

Om het blog af te sluiten hoort er natuurlijk ook een nawoord geschreven te worden met de ervaringen van deze reis.

Ik kijk terug op een heerlijke vakantie (en nu ik dit typ heb ik ontzettende heimwee), we hebben geprobeerd te genieten relaxen maar ook dingen te ondernemen.
Wat voor ons wel wat tegenviel was het weer, ik heb het zelf een paar dagen echt wel koud gehad. En we hebben best wel wat dagen met alleen maar regen gehad. Maar gelukkig is het Florida en is er genoeg te doen als het buiten regent. Dus overal was een oplossing voor.


De vluchten hadden we geboekt via USA Fun, en werden uitgevoerd door KLM/Delta, de vluchten hebben we als erg prettig ervaren. Ik ben misschien niet objectief, want ben wel een beetje fan van KLM. De verbinding bij ons op Atlanta was dan wel k*t, maar achteraf kan ik hier ook wel weer om lachen. Weer een ervaring. En voor een volgende keer zou ik denk ik wel een andere overstap kiezen, maar is het Atlanta dan is het ook zo.

De villa die we hadden geboekt had ik gevonden op Homeaway, Er was een prettig contact met de eigenaar. En als er dingen waren werd het meteen opgelost. Dit was echt super fijn. De lokatie van de villa was voor ons ook super. De vorige keer zaten we op Southern Dunes, dit vonden we al fijn. Maar dit lag toch echt meer centraler. Ik zou zo weer voor de villa kiezen, ruimte en rust.

De auto hadden we gehuurd via Alamo, tourlijk proberen ze je bij het ophalen van de auto van alles aan te smeren. Maar al met al ging het weer vrij vlot en hadden we een prima auto voor de hele vakantie, het was wat krap met alle koffers er in, maar ach dat is maar 2 ritjes in 21 dagen.

Ik heb echt genoten en een topdag gehad in discovery cove, en wil heel graag terug naar discovery cove. Op dit moment ben ik ook weer aan het plannen om terug te gaan naar Florida. En dan komt Discovery cove ook zeker weer aan de beurt.
Ik vond het rond Orlando Eye ook erg leuk, je merkte wel dat het nog niet af was en dat er nog veel gebouwd werd. Maar al met al is het wel een stukje waar je je een paar uurtjes kan vermaken.

De volgende reis zal niet meer met mijn oom en tante zijn. Helaas hebben we een paar keer een meningsverschil gehad en hebben we sinds de doei op schiphol geen contact meer gehad. Het is niet anders. Dus Julia en ik zullen of samen gaan of we zien het wel. Maar terug gaan we zeker!!

Iedereen bedankt voor het meelezen en de super leuke reacties! Dat maakt het bloggen zoveel meer leuker, en natuurlijk is het ook erg leuk voor ons zelf om terug te lezen.
Tot een volgend blog!

Liefs Iris

2 opmerkingen:

  1. Och wat jammer dat je onenigheid hebt gehad met je oom en tante, zeker tijdens een vakantie waar je hard voor gewerkt hebt is dat niet fijn.
    Gewoon lekker nog een keer met je zusje gaan, weet je zeker dat het goed gaat!
    En tja, dat reizen, dat zouden we moeten kunnen overslaan.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om weer nieuwe plannen te maken! Hooelijk kan je ze snel uit voeren!

    BeantwoordenVerwijderen