woensdag 22 juli 2015

Dag 10, relaxen

Vandaag lekker rustig aan gedaan, aangezien ik gister niet helemaal fit was. De ochtend rustig gestart met een ontbijtje op het pooldeck. Roerei met bacon ontbreekt niet, en lekker vers brood en beleg. Het brood van de Publix is echt goed te doen! Je hebt niet het idee meer dat je kleffe zoete cake naar binnen zit te werken maar gewoon brood. De bolletjes zijn nog wel wat zoet maar prima te doen! Daarna even met de doek door de badkamer heen geweest en met de stofzuiger door het huis. De was even gedaan met zijn alle. Vervolgens grote boodschappen wezen doen bij de Walmart. Heerlijke winkel, struin struin struin, voor je het weet ligt de kar toch weer aardig vol. Ook al wat dingen ingeslagen om mee naar huis te nemen! Na de boodschappen nog even wat geld gepint en lekker naar de villa gereden. Boodschappen uitgeladen en lekker het zwembad ingedoken met Julia, Diana ging baantjes trekken in het grote zwembad en Jan was bezig met de was, en op zijn tablet. Ook nog even naar opa gebeld want die is vandaag 75 geworden! Nogmaals gefeliciteerd opa en ik kom snel een drankje bij je doen! 
Rond een uur of half twee werd het bewolkt en zijn we in de auto gestapt. Julia had van de week bij de Footlocker leuke New Balance schoenen gezien maar haar maat was er niet meer. Online gekeken en aan de 192 zat een Footlocker die ze nog moest hebben. Wij daar naar toe maar helaas. Uitverkocht!  Dus rustig aan weer op huis aangereden. Onderweg nog gestopt bij twistee treat voor een ijs(je). Iedereen nam een softijsje met een hoorntje. Maar ik zag een twirl met oreo staan. Ik dacht Hmmm doe me die maar. De rest had een medium ijsco dus ik dacht pak small want die van hun waren al behoorlijk. Het is dat mijn tel leeg was en ik kon geen foto maken, maar ik kreeg een beker zo groot als de Large frisdrank bij de MAC in NL. Helemaal gevuld met softijs en oreo... En lekker!!!! Maar veel te veel, Naja teveel heb behoorlijk wat opgekregen maar heb toch een deel aan Juul gegeven. Volgende keer vraag ik om de kindermaat..
Inmiddels waren we thuis, weer lekker de bikini aangedaan en in de zon gaan liggen. Wat doet de zon toch veel met je! Echt genoten, ja warm was het zeker. Maar de afwisseling van liggen in de zon, dobberen op mijn luchtbedje maakte het super! Tegen 4u ging de deurbel, mijn pakketje van VS was binnen. Gelukkig! Helaas bij het openen zat alleen mijn bikini top er in en geen broekje. Die stond in backorder?! En werd geleverd, ja 7september!! Belachelijk, want op de site stond dit niet en in de orderbevestiging ook niet. Gelijk maar een mail gestuurd en nu maar afwachten..
Rond een uur of vijf hield ik het voor gezien en ben ik lekker gaan douche. Daarna lekker weer gekookt, roseetje erbij en de avond kan beginnen. De avond hebben we de relax dag voorgezet. Jan en Diana zijn nog wezen zwemmen, Julia zat Castle te kijken en ik lag buiten in het avond zonnetje wat te lezen en nagels te lakken. Vanavond lekker op tijd naar bedje, morgen staat Aquatica op het programma!

Weltruste en tot morgen! 




14 opmerkingen:

  1. lekker hé die twirl oreo!! ik vind hem ook erg groot!! maar alles is hier groot!!
    wij gaan morgen segwayen in Cape Canaveral. Veel plezier in Aquatica wij zijn er ook nog niet geweest dus ben benieuwd!! graag foto's hahahaha wij gaan volgende week denk ik!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij was echt super lekker! Ik wil er nog een.. Haha ik zal proberen nu meer foto's te maken.. Door alle indrukken vergeet ik het gewoon. Echt zo stom! Jullie veel plezier met de Segway!

      Verwijderen
  2. Heerlijk dagje hoor. Het is toch wat he dat je kar op een of andere manier altijd vol zit bij de Walmart. Stom dat je pakketje niet compleet was. Hoop dat je een snelle reactie op jouw mail krijgt. Veel plezier in Aquatica.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach tis vakantie dus laden die kar lekker vol... Altijd weer een feest!

      Verwijderen
  3. Liep een beetje achter met blogs lezen, maar ben weer helemaal bij.
    Jullie hebben weer een paar heerlijke dagen gehad hoor. Balen van die bikini zeg.
    Veel plezier in Aquatica!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Relaxdagje, mmmm! Maar balen van je bikini!
    Veel plezier Aquatica vinden wij ook super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja was een pre bij mij, genoeg relax dagen hebben in de vakantie! Ja baal wel van mn bikini, dus hopelijk krijg ik het opgelost.. Ik hoop dat Aquatica leuk is! Fingers crossed!

      Verwijderen
  5. Balen van die bikini zeg, ik heb dat ook al een aantal keren gehad! Tips: als je volgende keer bij Victoria besteld staat er vaak al bij of een artikel op voorraad is en wanneer het dan geleverd wordt :), mocht je bolletjes willen eten die niet zoet zijn probeer dan eens de Chicago Rolls bij Publix (zijn gewone harde bolletjes)!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Monique, daar had ik dus juist extra op gelet. En er stond op de site niets. In mijn orderbevestiging niets. Pas bij de pakbon backorder. Dus ik hoop echt dat ze op de email reageren... Wilde de bikini nu nog niet gebruiken maar toch wel in zijn geheel hebben:-). Maar bedankt voor de tip! En de tip van de broodjes! Straks gelijk eens proberen!

      Verwijderen
  6. Zo balen van je bikini,hoop dat het goed komt.
    En weer een lekkere relaxdag met een lekker ijsJE hihi.
    En morgen lekker naar aquatica veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Balen van je bikini! Heerlijke dagje zo hoor, fijn dat je ook weer opgeknapt was. Ziek zijn kun je niet gebruiken in Florida.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat balen dat je bikini niet compleet is, echt balen. Wij gaan nog naarr Miami, we willen best even voor je kijken.... Ik hoor het wel.
    Hopelijk voel je je snel weer beter, want in de vakantie wil he niet ziek zijn! Groetjes Christa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief van je Christa! Voor jullie is VS ook geen straf om doorheen te lopen. Maar als je wilt heel graag! Dan kan ik natuurlijk de backorder annuleren.. Ik stuur je wel een foto via FB om welk broekje het gaat. Maar alleen als het niet teveel gevraagd is. Maar ik ben gelukkig helemaal opgeknapt! Succes met de reis naar Miami! Groetjes Iris

      Verwijderen