maandag 20 juli 2015

Dag 8, relaxen, Downtown Disney en Verassing

Vannacht helaas weer wakker geworden. Airco was omhoog gesprongen naar 84 graden, dat was een beetje warm! Dus gauw naar 72 gezet om af te koelen, maar kon helaas de slaap niet echt meer vatten en na wat hazenslaapjes ben ik om 07.00 maar opgestaan. Vervolgens gezellig met zijn alle op het pooldeck in het opkomende zonnetje gegeten. Daarna zijn Julia Jan en Diana naar Dick's gegaan in Posner Park en de Publix en had ik het rijk voor mij alleen. Lekker genoten van het zonnetje en zelfs nog een slaapje gedaan... Ssssst. 
Op het blog van Christa las ik dat zij een bestelling bij Victoria Secrets had gedaan en die bij de villa had laten bezorgen. Even dubbel check gedaan en het nog even nagevraagd bij haar. Daarna gelijk de bikini besteld want in de winkel niet meer te krijgen.. Ben benieuwd! Mee dat ik besteld had kwamen de drie terug met allemaal tasjes. Missie geslaagd denk ik zo! Terwijl zij aan het uitpakken waren ben ik me gauw gaan omkleden zodat we naar downtown Disney konden. We waren er zo, en heerlijk die parkeergarage. Ik had op veel blogs al gelezen dat het een bouwput was. En ik jan dit alleen maar bevestigen. Ik vond het erg leuk om gezien te hebben en hebben alles van voor tot achter gezien. Ik heb warempel niets gekocht. In de sunglashut nog gezellig staan kletsen met de verkoper. Hij heeft gelijk mijn zonnebril mooi opgepoetst! Top geregeld, en of ik niet nog een mooie Tiffany erbij wilde? Euhh nee 1 is genoeg haha, maar bedankt voor het poetsen! In de Disney store hebben Jan en Diana nog een paar leuke mokken gescoord. Ik zocht eigenlijk leuke kerstballen die ik twee jaar terug in Epcot had gekocht. Maar helaas, een goedkope dag voor Iris. Vervolgens zijn we rustig richting de auto gelopen en hebben we nog een drankje gedaan in Planet Holleywood. Ik moet zeggen dit was de eerste en laatste keer, vond het echt drie keer niets. 
Daarna zijn we lekker richting de villa gereden en hebben Diana en ik macaroni gemaakt voor Julia jan en Diana en voor mij een pizza in de oven. Lekker een makkelijke maaltijd in het avond zonnetje vervolgens nog een heerlijk ijsje op. 
Na het eten ben ik lekker gaan douche, voelde me een beetje inkakken dus bedacht me ik ga een stukje wandelen. En tijdens de wandeling bedacht ik me dat er Anita met haar gezin hier ook op het park zat. Dus lekker daar naar toe gewandeld en ze waren thuis. Wat een mooie stek hebben ze, en wauw wat een uitzicht! Een hele gezellige spontane actie. Leuk om iemand achter het blog in het echt te ontmoeten! Gelijk een berg things to do gekregen. Volgens mij moeten we nog wat langer blijven... 

Helaas heb ik vandaag geen foto's gemaakt alleen wat van mijn avond wandelingetje van het park. Excuses morgen hebben we Kennedy Space Center en zullen er vast meer foto's zijn.

Weltruste en tot morgen! 










9 opmerkingen:

  1. Lekker dagje zo. Ik ben benieuwd hoe snel je bestelling komt bij ons duurde het 4 dagen. Leuke spontane actie van je, het is inderdaad leuk mensen die je via je blog kent te ontmoeten. Groet Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker Florida dagje zo! Fijn hoor! Ben benieuwd of het goed gaat met de bestelling!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Relaxdagje, moet kunnen, het is vakantie ! Leuk Anita ontmoet te hebben en nu wachten op de special delivery!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, je wordt al een echte Amerikaanse! Wij bestellen ook heel veel via internet, en Victoria is natuurlijk favoriet (bij mij dan). Lekker dagje weer. Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker hoor een beetje aantutten en ieder doet waar hij of zij zin in heeft. Dat heet volgens mij vakantie 😃

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk dagje zo, en ach, uitslapen komt dan thuis wel weer hihi. En altijd leuk om mensen daar te ontmoeten die je kent van het forum of blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prima dag zo, en ik weet zeker dat er morgen na KSC weer meer dan genoeg fotos zijn want dat is heel erg de moeite waard. ENJOY!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker dagje en ben benieuwd naar morgen naar jullie ervaringen in KSC.
    Veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat was zeker erg gezellig Iris!! We hebben lekker kunnen kletsen!!

    BeantwoordenVerwijderen