maandag 27 juli 2015

Dag 15, lummelen zonnen shoppen

Allereerst weer bedankt voor alle reacties! Het is zo leuk wakker worden. En grappig om te zien hoeveel mijn blog nog word gelezen! 

Vanmorgen scheen het zonnetje aardig en ik was weer vroeg wakker! Dus om zeven uur lekker op het pooldeck gaan zitten. Temperatuur was heerlijk! Met zijn alle weer lekker ontbeten. Tijdens ons ontbijt kwam de vraag wat gaan we vandaag doen? Ik had een paar suggesties: midgetgolf, Daytona Beach, statepark. Maar Jan gaf aan niet fit te zijn om een stuk te gaan rijden. Geeft niets ik ga wel lekker in het zonnetje liggen! Dus zo geschiedde, Diana ging baantjes zwemmen in het andere zwembad ik lag heerlijk in de zon met spotify aan en juul en jan zaten met een tablet. Rond een uur of een heeft Jan een heerlijke hamburger klaargemaakt en hebben we zitten smikkelen.. Te slecht! Tijdens het eten besloten om toch even weg te gaan naar Mall at Millenia en naar de andere outlet. Bij de outlet bij Tommy en Gap nog gescoord, er is soms zoveel leuks! Bij Jan was iets aan zijn zonnebril kapot en dat konden ze bij de mall at millenia bij een zaak maken. En ik ging mijn bikini top terug brengen en de broek annuleren. Deze kwam pas 5aug aan en wij vliegen de 3de weer op huis aan. Dus helaas. Super vriendelijk geholpen maar niets van mijn gading in de winkel.. Daarna weer de Macy's ingelopen, heerlijke snuffelWinkel, nog een mooi servies gezien, maar durf ik niet mee te nemen in de koffer hoor! Helaas! 
Rond zes uur kregen we wat trek en ben ik naar de Cheesecake factory gelopen. Het was er zoals gewoonlijk weer retedruk! Maar de wachttijd was maar 20 min. Buzzer mee en na 10 min konden we al naar een tafeltje. Even met julia meegelopen naar de plek zodat ik wist waar we zaten en toen weer naar Macy's gelopen om Jan en Diaan te halen. We hebben eerlijk gegeten en de service was ook weer goed! Toetje ging er niet meer in, maar weggaan zonder cheesecake kan iris niet! Cheesecake verslaafd hihi, dus een punt uitgekozen en die word morgen opgepeuzeld door ons!

Na het eten rustig richting de auto gelopen en via de tolweg weer naar huis gereden waar we iets over achten waren. Lekker tv zitten kijken en zelf even aflevering gemist via de laptop op de tv aangesloten om "We zijn er bijna" terug te zien hihi. Gekke Hollanders!
Wat we morgen gaan doen is nog een verassing voor ons.. 

Tot morgen!








5 opmerkingen:

  1. Zo'n dagje van alles wat en dan eten bij de Cheese factory is helemaal goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo heerlijk de cheesecake factory.
    Is ook een van onze favoriet geworden.
    En die taartjes kan je inderdaad nie laten staan.
    Heerlijke dag weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n relaxdagje en helemaal als die wordt afgesloten met lekker eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke dag weer, en Cheesecake Factory staat nog steeds op mijn "to do "Lijst, heerlijk lijkt me het eten daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn toch nog geshopt vandaag en lekker eten bij Cheesecake factory. Een fijne verjaardag vandaag met lekker cheesecake erbij :)

    BeantwoordenVerwijderen