vrijdag 17 juli 2015

Dag 5 niets

Haha klinkt niet erg aanlokkelijk he de titel niets. Maar het was gewoon een heerlijke dag met euhh niets! Daarom maar twee foto's
Vanmorgen weer vroeg wakker, zo rond 6u. Is niets voor mij om zo lang vroeg wakker te zijn. Normaal ben ik dag drie wel over de jetlag heen. Maar geeft niets! Heb tot een uur of zeven op de iPad liggen lezen wat er allemaal in Nederland gaande is/was de blogs van de mede Florida gangers gelezen. Daarna ben ik opgestaan en ben ik de tafel buiten gaan dekken en van liever lee werd de rest ook wakker! Weet eigenlijk niet of het door mij kwam haha maar gezellie iedereen was er. Mooi kan ik lekker eieren gaan bakken, na het eten nog even geskyped met ons mam. Altijd gezellig! Vandaag hadden we besloten om lekker bij de villa te blijven, want Jan en Diana waren toch wel wat moe. Ik vond het geen probleem lekker in en rond het zwembad in het zonnetje. Zo rond een uur of 1 zijn we even naar de Publix gereden om vers brood en vers beleg te halen voor de lunch. Ook nog even wezen tanken, wat een lachertje! Voor $35,00 een volle tank! Ik denk dat ik al weet wat ik voor souvenir mee naar huis ga nemen! Geintje, maar wat een verschil.. Thuisgekomen hebben we lekker buiten zitten lunchen en ieder zijn eigen ding gedaan, van boekje lezen tot chillen op bed tot in slaap vallen in de luie stoel in de zon (ondergetekende). Rond een uur of zeven hebben we dit volgehouden en hebben we lekker zelf gekookt namelijk super lekkere angus hamburgers van de bbq! Smaakte super! Was wel een hele hap aangezien we vanmiddag al chips en en donuts op hadden... Morgen word het tijd voor actie, dan gaan we naar seaworld. De kilo's er af lopen van vandaag!

See you! 




10 opmerkingen:

  1. Dat is nou vakantie. Luieren en doen waar je zin in hebt. Even bijtanken. Lekker hoor. Veel plezier morgen in Sea World.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker hoor, zo'n dagje niksdoen! Veel plezier morgen in Sea World en we zijn benieuwd naar de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker zo'n dagje, kijken of we elkaar morgen ergens kunnen herkennen want wij gaan ook naar Seaworld, dus wie weet. ENJOY!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou dit is nog eens een echte vacantie dag niets doen.
    Heerlijk toch.
    Morgen veel plezier in sea world

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker hoor niets! Veel plezier in Seaworld!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind die NIETS dagen altijd heerlijk!! Dat is vakantie....
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd heerlijk zo'n relaxdagje, maar 2 foto's is dan toch wel heel erg weinig hoor ;-)

    Tanken voor $35 is echt een lachertje, zeker als je weet dat de benzinie in Florida op dit moment $1 p/gallon goedkoper is in vergelijking met vorig jaar september/oktober

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk zo'n dagje! Lekker luieren en zonnen, echt vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, heerlijk hoor, een beetje rondhangen bij de villa. Een echte vakantiedag!
    Ben benieuwd naar het Seaworld-verslag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heerlijk hoor een daagje helemaal niets!!! wij zijn donderdagavond gearriveerd en we zijn ook nog vroeg wakker en moe!!! maar wat heerlijk om weer hier te zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen