vrijdag 24 juli 2015

Dag 12, shoppen en shoppen

Vanmorgen voor het eerst uitgeslapen, werd pas rond kwart over 8 wakker. Dat is echt voor het eerst deze vakantie. Gezellig zitten tafelen met zijn viertjes, kletsen eten. Gewoon gezellig! Het was bewolkt, en volgens weather channel zou het niet veel soeps worden vandaag. We besloten om na het eten gezellig met zijn alle grote boodschappen te gaan doen bij Wallie en de Publix. Zoals de meeste dit herkennen gebeurd dit niet in 30 min. De Walmart is een Albert Heijn, media markt, Hema, Blokker en weet ik het wat ik een. En graag zien wij vanalles in de schappen en proberen we veel uit. En ook staan er dingen op het lijstje wat mee naar huis moet. Na de boodschappen dus bijna twee uur verder en een wasje besluiten we naar de Mall at Millenia te gaan. Op Google maps zie ik dat de 4 weer helemaal vast staat dus pakken we de tolweg via apopka en wintergarden. Dit gaat soepel, na een halfuurtje zijn we er. We struinen wat rond en voorlopig zien we niets. Tot ik besluit toch even de hollister in te gaan en met twee broeken en shirts buiten kom. Vervolgens de macys in ook niet echt wat leuks. Bij Bath en Body works word ik blij, zoveel lekkers! Helaas kan ik niet teveel meenemen want tsja gewicht straks mee naar Nederland. Dus ik hou het bij een scrub, body wash en body lotion. Intussen heeft Diana schoenen gescoord en staat de score bij Julia en jan nog op zero. We lopen nog wat rond en bij Tiffany & co twijfel ik. Ik heb laatst een mooie ketting gezien, maja. Jan zegt ga toch kijken. Eenmaal binnen gepast en wel wil ik hem toch echt hebben. Dus ik besluit hem te kopen. Krijg ik van Jan Diana en Julia geld. Omdat ik woensdag jarig ben. Scheelt weer in de pijn bij het afrekenen en hebben zij een cadeautje  gegeven. Zo blij als een klein kind met een snoepje loop ik naar buiten. We besluiten om richting huis te gaan het is toch alweer half zes. We pakken dezelfde route terug en gaan nog een stukje binnendoor tussen allemaal mooie sinasappelbomen door. Rond kwart over zes zijn we thuis, we aten makkelijk namelijk pizza. Ze zagen er smakelijk uit vanmorgen bij de Walmart en ze smaakte heerlijk. Na het eten heerlijk buiten zitten kletsen en rond 9 uur ben ik lekker gaan douche en richting bedje gegaan. Morgen als het weer meezit gaan we naar Bush Gardens in Tampa. Ik ben benieuwd! 


Deze zagen we onderweg nog bij de Shell echt geweldig!! 




10 opmerkingen:

  1. Heel veel shoppen, my kind of day! Fotootje ketting?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooohhh welke vrouw wil niet met zo'n tasje bij Tiffany's naar buiten komen. Ik had de ketting wel graag willen zien :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van Tiffany's! Woensdag pak ik de ketting uit en krijgen jullie een foto te zien! Goed? Haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk dat geshop, en kon je maar een koffer vol B&BW meenemen he? Benieuwd naar je ketting ook, we zien dat dus woensdag wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja bbw is erg geliefd. Maar ook weer die verrotte kilo's voor de koffer... Alweer. Zucht!

      Verwijderen
  5. Ja shoppen is het beste met dit weer. En natuurlijk moet er nog een foto van de ketting komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer even een aantal 'afleveringen' van je blog bijgelezen, en zo te zien hou je het wel uit daar. Balen voor jou dat het pakketje van VS maar de helft bevatte, maar dat gaat ongetwijfeld nog wel goed komen ;-)

    Have fun in BG !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik het woensdag niet binnen heb ga ik alles terug sturen en annuleren. Ben bang dat als ik telefonisch mijn adres wijzig het niet goed gaat komen.. Dus fingers crossed!

      Verwijderen
  7. Reacties
    1. Shoppen en ijs haha dat is de perfecte combinatie! Heerlijk haha

      Verwijderen