donderdag 16 juli 2015

Dag 4, vanalles wat

Vandaag werd ik weer een beetje later wakker, om 05.45 wist ik het niet meer te rekken en ben ik even gaan facetimen met ons mam. Gezellig gekletst over vanalles en nog wat. Om een uur of zeven half acht zijn we lekker gaan ontbijten. Roereitje, spek, verse sinasappelsap, en heerlijk vers brood van de Publix. Na het eten zijn Diana en ik boodschappen gaan doen bij de Walmart in Clermont. En Jan en Julia bleven thuis. Jan was bezig met de was, en er zou iemand van het management komenwant we hadden wel wat aan en opmerkingen.  Toen Diana en ik terug waren van de boodschappen, was mevrouw van het management net weg. Alles was en werd geregeld. Top! De laatste was zat in de machine en wij pakte de boodschappen even uit. Vervolgens zijn we naar Posner park gereden, Julia heeft een nieuw badpak nodig en we hoopte er een bij dick's te kunnen scoren. Helaas was het niet wat ze zocht. We zijn nog wat winkels ingelopen en na een tijdje hielden we het voor gezien en zijn we naar de outlet op vineland geweest. Voor een eerste shopdag zijn we goed geslaagd. Een paar nieuwe schoenen bij converse en verder bij Tommy en Ralph op bezoek geweest. Ik blijf me toch elke keer verbazen over dat mensen er met koffers gaan lopen en die koffers helemaal volladen! Echt te bizar! Rond vijf uur waren we er klaar mee en zijn we rustig naar de parkeergarage gelopen. Nog even een ijsje bij mijn vrienden Ben & Jerry gehaald. Die dachten dat ik hongerig was, mijn small ijsje zou in Nederland ongeveer 4 bollen zijn! En met een verse wafel en mijn favoriete ijs ging het er toch snel in! Tegen 6u waren we weer thuis, beetje file op de 4 gehad maar niet noemenswaardig. Daarna lekker het zwembad ingeweest en nog van het avond zonnetje genoten. Rond zeven nog even wat eten in elkaar gedraaid. En daarna heerlijk buiten zitten eten en genieten. Na het eten nog een heerlijk ijsje weer van mijn vrienden Ben en Jerry. En nu een heerlijke kom thee met een super donut van Krispy Creme! Ik zeg het is vakantie..... Vandaag nagenoeg geen foto's gemaakt. Morgen word waarschijnlijk een villadagje, maar dat weten we morgen pas zeker!

Bedankt voor de leuke reacties op mijn blog! Altijd leuk om te lezen, en maakt het ook leuk om te schrijven!

Tot morgen! 

Julia vond nog een mooie bril! Ik mocht hem niet plaatsen, als er morgen geen blog is dan weten jullie het. Dan ben ik dood! Haha


De schade....




7 opmerkingen:

  1. Onze dochter heeft het altijd over dezelfde vrienden!
    Al missen we Michael bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke dag en goed jullie best gedaan met shoppen, ga zo door ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed geslaagd hoor! Die mensen met koffers ja, vet overdreven.
    Ben benieuwd of we morgen nog een verslag te lezen krijgen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net even bijgelezen, wat hebben jullie het heerlijk. Geweldige foto's van Discovery Cove en nu lekker geshopt. Ongeloofijk heh die mensen die met koffers shoppen? Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een dag naar m'n hart
    Shoppen en lekker ijs eten mmmm.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed geslaagd met shoppen zeg. En inderdaad al die mensen met die koffers! Idioot. Geniet lekker vandaag van een dagje villa😃

    BeantwoordenVerwijderen