zondag 26 juli 2015

Dag 14, relaxen zonnen...

We slaan het slaapgedeelte en ontbijt maar over want dat was weer hetzelfde;-)
Na het ontbijt lekker de bikini aangedaan en in het zonnetje gaan liggen. De zon riep me en zei sorry dat ik er gister niet was, haha.
 Julia en Jan gingen samen wat touren en tanken. Tussen het zonnen door nog even aardappels geschild en een wasje gedaan. Daarna lekker op mijn luchtbedje  in het zwembad gaan liggen. En af en toe lekker wegsoezen. Tot op een gegeven moment die twee rotzakken ja echt rotzakken (Julia en Jan) terug zijn en een mega emmer met ijskoud water en de ijsblokken uit de koelkast over me heen gooien!!! Ik was op slag klaar wakker en helemaal rood! En niet van het verbranden, maar van de kou... Brrrr gelijk een handdoek gepakt en weer in de zon gaan liggen. Na het volgende wasje zijn we in de auto gestapt en naar Posner park gereden. Jan wilde even bij de Target kijken en ik kijk daar ook graag even rond en had stiekem wel zin in een oreo twirl haha. Julia en ik hebben heerlijk door de winkel geslenterd en rondgekeken. En shit, toch komen we weer met een tas naar buiten.. En buiten ja hoor daar regent het pijpenstelen!! Gelukkig heeft twistee treat een drive true, maar eer dat we daar zijn is het haast droog en als echte Hollander bestel ik gewoon netjes vier ijsjes bij het raampje. De ijsjes smaken weer top! Ik had weer de oreo twirl en heb er tot thuis over gedaan om hem op te krijgen! Maar heb hem op! Thuis aangekomen kwam het zonnetje weer door dus nog even lekker uurtje in het zonnetje gezeten. Daarna de keuken ingegaan en kipcordonbleu gemaakt met gebakken aardappels en sla. Iedereen heeft zitten smullen. En nog lekker een tijd na zitten kletsen in het avondzonnetje. En later binnen wat series zitten kijken. 
Wat we morgen gaan doen weten we nog niet, maar zou best nog een keer naar Aquatica willen:-) maar eerst eens gaan slapen en morgen overleggen.

Tot morgen! 








15 opmerkingen:

  1. Lekker rustig dagje gehad! Ik hobbel ook graag rond bij Target :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker dagje hoor! En wat een huge beker ijs...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dit is small Christa, erg he! Lijkt wel een Large limonadebeker in Nederland...

      Verwijderen
  3. Zo niet fijn zo'n bak koud water over je heen. Brrr. Ik zou een dezer dagen maar eens wraak nemen. Wel fijn dat jullie in ieder geval de zon weer hebben gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben nog aan het denken... Maar er gaat wat komen ja.. Hihi

      Verwijderen
  4. Wat een gek weer is het nu in Florida, gelukkig heb je toch kunnen zonnen. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het weer is wat vreemd maar we vermaken ons wel!

      Verwijderen
  5. Wilde eigenlijk zeggen een heerlijke relaxte dag ,maar zon ijsdouche is niet zo relaxt hihi.
    Wat een weer in Florida lees het op veel blogs.
    Hoop dat het snel beter word:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ondanks dat toch relaxt! Hihi, vandaag was het weer al iets beter.. Hopen dat het nog beter word!

      Verwijderen
  6. Tussen de buien door toch een prima dag :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker dagje weer hoor! Maarre... (gewoon nieuwsgierig hoor, je moet ervan houden) zouden jullie niet eens naar een Statepark willen, zo mooi daar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben de enige die graag wilt.. De rest niet. Dus ja 3 tegen 1.. Komt nog wel hopelijk!

      Verwijderen
    2. Oh jammer, maar daar zit je nu eenmaal wel aan vast... In mijn uppie gaan is zo gek nog niet ;-)

      Verwijderen