vrijdag 31 juli 2015

Dag 18, rustig opstarten, Orlando Eye, Madame Tussauds

Dag 18 alweer! Wat gaat het toch snel! Iedereen weer bedankt voor de leuke reacties op het blog!

Vanmorgen rustig aangedaan. Al een stuk beter geslapen op mijn nieuwe matras! Gister hebben ze netjes alle matrassen vervangen. Heerlijk met alle weer buiten ontbeten en ieder een beetje zijn eigen ding gedaan. Diana ging zwemmen in de community pool, Jan wilde was wasjes wegdraaien, Julia was met haar laptop bezig en ik lag lekker in het zonnetje. Want hij was er weer!! Dus optimaal genieten! Rond een uur of een besloten we naar Orlando Eye te gaan. Julia en ik wilde daar graag in. Jan en Diana hadden er geen behoefte aan maar vonden het leuk om te zien. Wat een bouwwerk is het toch! We kochten combinatie kaartjes voor the Eye en Madame Tussauds. Jan en Diana kochten kaartjes voor Madame Tussauds. Wat me als eerste opviel is dat het er helemaal niet druk was. Ga niet klagen hoor want ik vond het wel lekker! Haha bij the Eye eerst weer op die foto voor het groene doek, vervolgens moesten we een minuut of tien wachten en kregen we een 3D bril mee om een filmpje te kijken, dit duurde ongeveer een minuut of 10 en van daaruit mocht je een kabine in. Julia en ik kregen er zelfs een voor ons zelf! Het was erg leuk! Jammer dat het wat bewolkt was daarom was het uitzicht niet heel ver, want bij helder weer zou je zelfs Cape Caneveral kunnen zien! Het rad is 122 meter hoog. Dus aardig hoog. Na ongeveer een half uur ben je rond. Daarna de foto's beken die ze aan het begin hebben gemaakt. Vond dit niet echt bijzonder mooi en in verhouding duur dus gepast. Daarna zijn we naar Madame Tussauds gelopen. Hier was het iets drukker en vervelender lopen omdat er veel mensen met een kinderwagen liepen en vond ik de loop blokkeerden. Maar al met al viel het wel mee. Hier was je ook in een halfuurtje drie kwartier mee klaar. Het was geen grote maar de opzet wad leuk! Vervolgens nog een lekker ijsje op bij Ben en Jerry. Na ons ijsje richting de auto gelopen en weer naar huis gereden. Door een tip van Len en Anita waren we zo thuis door een stuk van de 192 af te kunnen snijden! Erg fijn, thuis lekker aardappels met groente en vlees van de bbq op. En tot laat buiten zitten kletsen. Wat we morgen gaan doen zien we morgen! 
















11 opmerkingen:

  1. Hahahaha toch maar de Orlando eye gedaan?? Leuk hoor. Scheelt een hoop tijd als je binnendoor rijd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja was super!
      Zo scheelt echt een hoop! Super fijn!

      Verwijderen
  2. Super dag! Zou ik ook wel willen doen, geen last van hoogtevrees!
    Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat jullie de Orlando eye hebben gedaan, lijkt mij ook super. En heerlijk genoten van het zonnetje, beter!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja alle zon die er is pik ik mee, want wat hebben we een bewolking en regen gehad.. Zat net gewoon met een trui aan buiten! Moet niet gekker worden.

      Verwijderen
  4. Leuk dat je in de Orlando eye bent geweest. Je ziet hem overal Boven uitsteken, dus ik wist dat hij hoog was, maar zo hoog...... }

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa je ziet hem echt op veel plekken in de verte.. Ik wist ook niet dat hij zo hoog was. Totdat je er naast staat dan denk je groot. En als je er in staat denk je hoog en dan word het bevestigd door een bandje dat draait en zegt 122m hoog! Hihi maar was geweldig!

      Verwijderen
  5. Oo leuk Orlando eye.
    We zagen m ook vanmorgen toen we langs reden.
    Wat is hij groot.
    En ik zie dat je ook even bij Obama langs bent geweest hihi.
    Weer een leuke dag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kon niet achterblijven bij jullie! Jullie in zijn huis, ik op de koffie met hem.. Haha, maar jullie zijn alweer in FL! Wat gaat het snel.. Maar een aanrader! Echt leuk!

      Verwijderen
  6. Leuk, de Orlando Eye, lijkt me super.
    Mooi uitzicht!!

    BeantwoordenVerwijderen