woensdag 29 juli 2015

Dag 16, lummelen en visite

Over vandaag (eigenlijk gister ) kan ik kort zijn, haha. Het zelfde ritueel in de ochtend. Heerlijk met zijn alle buiten gegeten met vers brood en beleg van de Publix. Daarna zijn Diana en ik voor de laatste keer grote boodschappen gaan doen. En dat is altijd weer heerlijk, je bent zo twee uur verder, hihi.
Bij thuiskomst waren Julia en jan bezig met een mail. De villa bevalt ons super qua lokatie, ruimte etc. Maar de airco is een nieuw systeem en geeft heel vaak een foutmelding of gaat gewoon uit. Waardoor de temperatuur gewoon oploopt naar 85f of meer. En dat is snachts gewoon niet leuk! Ook de bedden bevatten kuilen en mijn bed is gewoon kapot. Ook dat de schuifdeuren niet goed sluiten waardoor het alarm nog wel eens snachts wil afgaan. Hier hebben we al eerder melding gemaakt bij het management maar is niets mee gedaan blijkt nu. Dus besloten jan en Julia een mail te maken naar de eigenaar met foto's. Na een uurtje typen en foto's maken de mail verstuurd. Binnen 5 min reactie en hij ging contact opnemen met het management want hij was woest en geschrokken. In de loop van de middag zijn Diana Julia en ik nog even naar de 192 gereden, het regende behoorlijk maar hadden geen zin om naar een pretpark te gaan dus zo een beetje rondgerend. Om 16.30 werd ik door jan gebeld dat hij een uur met Craig, de huiseigenaar aan de telefoon had gezeten en dat hij mij ook nog even wilde spreken. Dus wij naar huis gegaan Jan alles verteld etc. Daarna lekker eten gemaakt en met zijn alle weer buiten zitten eten, het regende nog behoorlijk maar de temperatuur was top! Om 7u ging de telefoon. Het management, morgen komen ze een nieuw bed brengen voor mij en de andere bedden krijgen nieuwe matrassen! Ik zeg top geregeld! 1000x excuses en of wij morgen thuiswaren etc etc. Dus word vervolgd.
Rond half acht hadden we afgesproken met Anita, Len, Sharon en Romy zij zitten hier ook op Highlands Reserve en vorige week ben ik even bij hun geweest en gister kwamen ze bij ons! Het was erg gezellig! Ze hadden overheerlijke cupcakes bij, en na een rondleiding door het huis zijn we lekker buiten gaan zitten kletsen. Voordat we het wisten was het al over half twaalf! Echt heel gezellig! Daarna de boel aan kant gemaakt en naar bed gegaan. Morgen (vandaag) ben ik jarig en heb ik een dagje gepland staan. Hopelijk werkt het weer mee! We gaan naar St. Pete om een dagje te varen! Maar heel de week is die kant van FL nog slechter qua weer dan hier... Ik ben benieuwd!

Word vervolgd..






5 opmerkingen:

  1. Nogmaals van harte gefeliciteerd en nu graag de foto van wat er in dat mooie pakje zat hahahaha. Ik hoop dat het bootje varen door kan gaan......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!! En heel veel plezier in st. Pete!!! En wij vonden het ook erg gezellig met jullie!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nogmaals gefeliciteerd en hopelijk gaat jullie tochtje door!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dag, en goed opgelost door het management, uiteindelijk... Hopelijk kunnen julie het uitstapje vandaag gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel goed dat het aandringen op een oplossing uiteindelijk resultaat heeft! Gefeliciteerd en ik hoop op beter weer!!

    BeantwoordenVerwijderen