woensdag 15 juli 2015

Reisdag deel 2

Na een onrustige nacht, we slapen met zijn vieren op de kamer. En iedereen word om het half uur/uur wakker. Is het niet door een vliegtuig dat over komt is het door de airco die telkens hard aanslaat. Maar we houden het vol tot een uur of twee. Moet zeggen we waren ook vroeg naar bed gegaan hoor rond een uur of 7 half acht. En iedereen dacht er hetzelfde over, laten we maar gaan aankleden en richting de luchthaven gaan. Dan weten we een ding zeker! We zullen op tijd zijn voor de vlucht. Na een kleine 10 min in de shuttle bus te hebben gezeten kwamen we rond 03.30-03.45 aan op ATL airport. Het was er werkelijk waar uitgestorven. Maar eenmaal binnen lag de grote hal vol met mensen. Sommige hadden hun vlucht gemist en hoopte via de stand-by lijst genoemd te worden en sommige hadden een stay over maar brachten die werkelijk door op de luchthaven. Ik stond er wel een beetje verbaasd naar te kijken. De borden met vertrek en aankomst waren nog leeg, dus we besloten bij de ihop wat te eten en of drinken. Julia en Jan namen alleen wat te drinken, maar Diana en ik hadden wel wat trek gekregen en namen heerlijke french toasts. Smaakte goed!
Rond 04.00 zijn we richting security gelopen en geloof het of niet, weer een lange rij en hebben daar tot 04.45 gestaan. Vervolgens door gelopen naar de gate, nu natuurlijk helemaal achteraan:-) geen probleem we zijn toch vroeg! En om 05.00 zaten we bij de gate, om 06.55 zou het vliegtuig vertrekken. Inderdaad zou, we gingen pas om 06.40 boarden en de vlucht zat behoorlijk vol en er stonden 95 mensen stand-by. Toen iedereen eenmaal zat gingen we nog niet de lucht in. Er was een technisch probleem en ze moesten het vliegtuig opnieuw opstarten. Al met al gingen we rond 08.10 de lucht in en waren we om 09.05 op MCO. Ik heb gezellig zitten kletsen met de buurvrouw, en voordat je het wist was de tijd om. Wij waren vlot het vliegtuig uit, en konden zo door naar beneden. We hadden geen ingecheckte bagage die konden we bij bagageclaim ophalen. En inderdaad de koffers stonden netjes klaar! Dus hup naar de autoverhuur, en wat was het daar lekker rustig! We waren gelijk aan de beurt, en na het gebruikelijke praatje over upgrade, tomtom en road assist konden we door naar de garage. Er stonden nog maar twee auto's en Jan koos voor de Hyundai tucson volgens mij. Prima auto hoor! Tomtom instellen en 40 min later reden we Highlands Reserve in. Wat een prachtige villa, super ligging. Hier gaan wij het wel volgouden👍🏼.
We waren rond 10.30 in de villa, lekker alles uitgepakt. Douche en SCHONE kleren aangedaan. Want ik voelde me zo vies! Daarna zijn we naar de Walmart en Public gereden voor de boodschappen. Met heel veel tasjes verder kwamen we terug. De middag hebben we lekker in en rond het zwembad doorgebracht. Want de man met de hamer was langsgeweest. We waren natuurlijk al twee dagen vroeg op en het tijdsverschil. Savonds hebben we verse kip van de Publix op met brood en salade. Na het eten lekker met een boekje in het zonnetje gezeten. Om 19.30 hield ik het voorgezien ik was op en ben lekker naar bed gegaan. Morgen hebben we Discovery Cove op het programma staan! Ik ben onwijs benieuwd!

1. Hehe, jullie zijn er! Dat was toch een hele trip zeg, pfff... en fijn als je dan kan douchen en schone kleding kan aantrekken. Het genieten kan nu beginnen, zag al op FB dat jullie nu in DC zijn, heerlijk, genieten!

2. Ook vandaag dus nog een heel gedoe, pfff. Maar nu lekker genieten, mooie villa hoor.
    Ben benieuwd naar het verslag van morgen, Discovery Cove. Veel plezier!!

3. Fijn dat jullie er zijn, de reis maar heel snel vergeten en nu lekker gaN genieten van je vakantie!

4. Lekker dat jullie er zijn en heel veel plezier morgen in DC

5. Jammer als het niet zo gaat zoals je verwacht had.
    Maar jullie zijn er en de villa ziet er top uit.
    En morgen naar DC ben benieuwd heel veel plezier